China blokk

Nem azért vágtam bele, mert olyan ügyes vagyok... :D Csak azért mert nagyon tetszik ez a blokk. Van is még mit javítanom rajta, amihez még rá kell jönnöm néhány dologra. Azért elsőre meg vagyok elégedve vele. Azt viszont nem értem, ha a sablonokra ráhagytam fél centi varrásráhagyást és nem is varrtam többel, akkor hogyhogy kisebb a blokk, mint a ceruzás tervemben? A sarkokat kezdem kapisgálni, de esett még néhány hiba. Takarónak még nem állnék neki ezzel a mintával, azt hiszem jócskán kell a tapaszalat. A China blokkot a helyen, ahol találtam, szerintem függönynek használják fel. Egyszer majd én is. A gépem nem tudta beolvasni ide a képeit, de egy kis átalakítás után mégis összejött.
Először azt mutatom, milyen lett, aztán azt, milyennek kellett volna lennie. A sablonokról annyit, hogy a képről magam terveztem meg őket, merthogy nem tudtam beolvasni, csak az oldal képet láttam a képmegjelenítőmben és az olvashatatlan volt a grafikát illetően.

és amilyennek lennie kellett volna.

Megjegyzések