Első patchwork munkám ...

Első patchwork munkám jelentem ez az edényfogó. Igen, tudom, hogy van benne hiba, de abból csak tanulni lehet. Nekem meg ez a célom. Azért megmutatom az első leckeadómat, ami sajna hibás. Szerencsére láttam már az elején, csak azt hittem én vélem annak.
Van egy kis eltérés abban, hogy a közepére bizony nem 9x9 cm-es négyzet kell, és a hátlapnak is sok a megadott méret. Most megpróbálom az apróbb részleteket kézzel elkészíteni, mert a gépem a kis háromszögek sarkát nem tolerálta túlzottan, vagy csak én vagyok még gyakorlatlan. Mindenesetre el kell néhány ilyen még idehaza is. Középen az én edényfogóm világoskék és rimánkodik, hogy hímezzek vagy applikáljak már oda valamit, de el is dugtam a hímzőkészletem, ezúttal hajthatatlan leszek.
A könyv, amelyből hozzáláttam a munkához: Hidasiné Felber Irén: Foltvarrás c. könyve.
A linket felveszem az oldalsávba.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése