Filc kulcstartó lovacskák

A kis ménesemnek volt már 3 tagja, ugye azt oldalt láthattátok, de itt a folytatás. Egyenlőre nem készítek többet, csak kérésre ilyesmit, mert ugye vár a foltvarrás! Igaz, van még néhány szívecske, medál alapocska kiszabva filcből, de azokhoz szigorúan nem értem még tűvel! Tehát sebesültet nem hagytam hátra :) Majd jók lesznek, ha elszáll az ihlet vagy más technikai gondok adódnak... Talán már a vásári bemutatkozásom is összejön, mint kezdő kézműves, de addig nem nyugszom, míg foltvarró nem leszek! Egyébként állítom, hogy álmodni valóban csak nagyot érdemes. Igazából nem a cél, hanem az út az értékes. (ez alól csak egy dolog kivétel nálam)  Na és ugye, jó pap is holtig tanul... :)
Ők nyers színű filc alapra készültek rokokó hímzéssel.
Sárga filc a lovak alapja ennek a hármasnak, bár nekem az almásderes szó jut róla az eszembe. Miért is? Fogalmam sincs, hisz az nem ilyen színű. Ez már csak olyan Rózsa Sándor-féle ihletés. Nálunk van egy csárda, ahol ez a betyár bújdosott valaha, s most fel is újították, műemlékké tették. ... Alföldi vagyok, na. :D
Ezek a csikók a kedvenceim. Őket is rokokó hímzéssel díszítettem. A már korábban elkészült filc lovaimon magyaros hímzés volt. Legközelebb azt tervezek majd rájuk újra.
Végül, szeretnék figyelmetekbe ajánlani két linket, ezeket felveszem az oldalsó sávban a gyűjteménybe.
Az egyik a lovakon is látható rokokó hímzést mutatja be :
http://picasaweb.google.com/terebordados/BORDADOROCOCO2#

A másik a szalaghímzéssel foglalkozik magyarul! Az egyik blogban olvastam, hogy érdekelne valakit a szalaghímzés, de el-elakad benne. Ajánljátok neki a linket, hátha szárnyra kap!
http://picasaweb.google.com/csorimama/ASZALAGHMZSABCJE#

Mindkét linkhez tartozó albumokat érdemes egyébként átkutatni, hiszen igazi aranybányák! Hatalmas munka lehetett ezeket összegyűjteni és nem kis önzetlenség ezután nyilvánossá, akár közkinccsé tenni! Én is köszönöm nekik, mert tőlük is tanulgatom az ilyesmit, itthon meg csak lesnek, hogy ilyen is van? :DDD 

Megjegyzések