2010. július 20., kedd

Patchwork csillag

Az oldalsávból tanulgattam megint.( edényfogó pw. csillaggal)  Ezúttal ezt a csillagot. Bizony már az elején elrontottam... Az előkészítés ugyan jó volt, de a felvarrásnál egy kis technikai nehézségem támadt. Sebaj, erre hamar rájöttem. Amit viszont nem tudtam egyáltalán korrigálni, hogy a világos kék és a világos narancs sorokat túlzottam széthúztam. Nem mértem a közöket, így kivillan az alapszövet és az előző sor varrása. A következőnél ezeket kell rendbe raknom. Azért nem dobjuk el a tanuló darabot sem, mert tökéletes lesz edényalátétnek, olyan vastag. A minta nagyon tetszik. El is tudnám képzelni, akár párnának, akár táska előlapnak, úgyhogy ezt még gyakorlom, amíg nem lesz elég jó...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Ezt én is kipróbálom!
    Esetleg, ha tetszik ez a technika, akkor próbáld ki a hajtogatott dáliát! Az is tetszeni fog ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen kipróbálnám a hajtogatott dáliát! Tudsz leírást róla?

    VálaszTörlés
  3. Álomjáró-Bozsomati! Találtam technikát a dáliára és nagyon-nagyon tetszik! Köszi, hogy felhívtad afigyelmemet rá!

    VálaszTörlés