Patentos farmer mobiltok(ok)

Ilyen farmer mobiltokokat készítettem (volna, ha az elsőt nem kellett volna kidobnom az elrontott patentozás miatt. Ó, az  a szép apró rózsás anyag, amit a farmerhoz használtam, azt sajnálom...).
Először több időbe telt, másodszorra igencsak hamar végeztem vele. Közben azonban megtanultam patentozni! Hát lefőttem, mire sikerült. Volt már a kezem ügyében laposfogó, kalapács, csőrös fogó, csavarhúzó, de nem akart összeállni a kép. Aztán a sokadik értelmezés után egy kis satnya rajz alapján mégiscsak összejött és a másodiknál már profin patentoltam :)
Mindenesetre ebből még készítek többet is, ez amolyan prototípus, bár ez a kifejezés itt igen zavaros. :) A mobil tok 1 alapján indultam el, amit az oldalsávban is megtalálhattok. Segítek abban, amit ott nem lehet leszűrni és sok-sok fejtörést okozott. Igaz, szeretem a kihívásokat. Szóval a kockás és az egyszínű anyagot a közepén papírvetexel láttam el és a KÖZEPÉN kell ketté vágni. Sajna a rajzokon ez nem egyértelmű.

Megjegyzések