Az 1-es horgolt kitűző leírása Szera kérésére :)

Szera kérésére leírom, hogy én hogyan készítettem el az ilyen kitűzőket.

Két kör alakú elemet kell hozzá meghorgolni. A kisebb A, a nagyobb B.
Kezdem az A-val:
4 láncszemből gyűrűt készítek.
1. sor: 3 láncszem magasításnak, majd 7 (15)egyráhajtásos pálca.
2. sor: 3 láncszem magasításnak, és 1 egyráhajtásos pálca az első egyráhajtásos pálcára, majd minden további egyráhajtásos pálcára kettőt horgolunk.
3. sor: Nem magasítok. 1 rövid pálca az előző magasításába, 5 láncszem, 1 rövidpálca a következő egyráhajtásos pálcába. + a következő egyráhajtásosba egy rövidpálca, 5 láncszem, egy rövidpálca a következő egyráhajtásosba+ . A két + közötti részt ismételjük, míg végig ér a sor.
4. sor: Az 5 láncszemekből készített ívekbe öltünk, ismételve, ívenként. Egy ívbe így kerül: 2 láncszem, 9 egyráhajtásos pálca, 2 láncszem. Végig visszük a sort.
A nagyobb B adatait az A- ban jelölöm, ezzel a színnel, mert az elkészítés ugyanaz, csak a szemszám változik.
Ha kész, a kettőt egymásra rakva összevarrjuk és gyönggyel díszítjük. Én még egy kis szalaggal is dekoráltam az alját. :)

Megjegyzések

  1. Köszönöm! Hamarosan kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy a B rész csak abban tér el, hogy 7 helyett 15 lesz?

    VálaszTörlés
  3. Még csak most olvastam a kérdést, de azt hiszem, hogy tényleg csak abban tér el. Így is emlékszem, meg a leírást is így írtam, magamat meg csak nem értem félre... :D Jó munkát.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése