Szerzeményem...

Akik követik Bardócz Évi blogját, az Évi műhelyét, találkozhattak a gyönyörűen elkészített tükröcskéivel. Én is beleszerettem. Mivel olyan tökéletesnek tartottam és tartom is mai napig!, úgy gondoltam, hogy bár nagyon szeretnék én is ilyesmit készíteni, mégsem teszem, mert sehol máshol nem találkoztam effélével. Azonban véletlenül találtam egy hasonló mintát az egyik újságban, amit az oldalsávba is kilinkeltem. Ezzel kinyílt az út, hogy ne az Évi ötletéből induljak ki a saját munkámat elkészíteni, hanem ebből.(Bár az ihlet akkor is az előbbitől származik!!!) Így maradhatok Évi nagy csodálója, mert nagyon szeretem a munkáit. Mondhatni a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad! :) Az újság linkjét a külföldi foltvarrós újságok rovatban találhatjátok Accessoires de sac címmel. A végső lökést az adta, hogy egy kedves üveges meglepett pár tükördarabbal,  csak úgy! Filcem, anyagom, cérnám ötletem akad, az ihlet meg közben jön. Úgyhogy még mindig várhatnak a papírra varrásos blokkok, mert még van eldolgozni való filcem és itt az alkalom, hogy felfaljam őket!
A szerzemény pedig a tükröcskék, meglátjuk, mi sül ki belőlük!?

Megjegyzések