2010. augusztus 20., péntek

Újabb filc notesz - most kálával

Elárulom. Azért a nagy hajrá, mert 1. a hétvégén bemutatkozó vásár, 2. a nagy fiamat, aki jól tanul, egyfajta jutalmul két hétre táborba viszik Németországba és ő magával viszi azt a kábelt, ami ahhoz kell, hogy a fotókat feltölthessem a gépre. A másik ilyenem eltörött, én meg nem szándékszom egy ideig újat venni. A jövő héttől így nem töltögetek fel semmit, de még mintát azt tudok mutogatni... :) Szóval az újabb filc noteszt most kézzel varrtam össze, majd kálával és gyönggyel díszítettem.

2 megjegyzés:

  1. Mindig szebb és szebb dolgokat készítesz. Bocsánat hogy belekotyogok, esetleg egy pánt vagy valami, amivel egy tollat hozzá lehetne erősíteni a notesztartóhoz? Gratulálok a nagy fiadhoz.

    VálaszTörlés
  2. Szeretem az ötleteket! :) Gondoltam már rá én is, csak az A7-es notesz jóval kisebb, mint egy toll, úgyhogy valami kreatív megoldást kell találni majd neki. A következő csapatban lesz némi módosítás ez ügyben is. Egyébként is unalmas az egyhangúság :))) Most viszont készült még egy notesz, a következő bejegyzésben láthatod... )

    VálaszTörlés