Barna-fehér, de mégsem mézeskalács... -első ajtódíszem

Nem tudom, ki hogy van vele, de számomra vannak tervek, amiket egyszerűen el kell készítenem. Addig nem tudok tovább lépni, amíg ott motoszkál a fejemben. Általában ébredés előtt hozza össze valahogy az agyam, reggel lerajzolom, majd motoszkál-motoszkál... Egy idő után nem tudok szabadulni tőle és el kell készítenem. Ilyenek voltak pl. a muffin kitűzők, vagy a macis faliképem. Most ez az első korszorú, ajtódísz ilyen.  Az alap átmérője röpke 18 cm, az akasztóval 23 cm magas. Olyan ajtóra vagy ablakra való. Sötétbarna sújtásba fűztem be organza szalagot, hogy kicsit csillogjon és gyöngysorra fűzött pici piros szív alakú gyönggyel törtem meg a barna-fehér-narancs monotonitását. A piacon időnként különböző, új anyagokat árulnak, egész alacsony áron. Ennek az alapja is ilyen. A terv már megvolt az anyag meg passzolt. Ez a fehér anyag olyan, mintha plüss lenne, de a hátulja meg olyan, mintha szövet lenne. Hosszában nyúlik rendesen, mégis tartja a formáját. Fogalmam nincs mi ez, de vettem belőle és most már varrtam is. Mondom, ez az első, csak így nézzetek rá! :D Most tanulom a hurka varrást és tömést. Egy kicsit giccsesnek, bonyolultnak tartom, de igazából én is bonyolult vagyok. Igen, nagyon bonyolult. Ti mit változtatnátok rajta?


Megjegyzések