Nemes egyszerúség, nyugodt nagyság

A fiókok aljából került elő ez a zsák. Éppen kapóra jött. Egy kicsit alakítottam rajta, hogy mégis csinosabb legyen. Miközben varrogattam azon gondolkodtam, hogy olyan lett ez a tornazsák, mint az én nagy lányom. Nemes egyszerűség - gondoltam. Az én Bogikám egy nyugodt és végtelenül egyszerű, már-már naív leányzó. Ez nem mondható el egyetlen más gyerekemről sem. :) Ugyanolyan nehéz vele boldogulni bizonyos dolgokban, mint ahogy a zsákra nehéz volt a filc csillagot felvarrni is, mert kemény az alapanyag. Ám rendkívül kitartó is a lányka, mint amilyen erős ez . Egészében nézve jelentéktelen, mint ahogy ez a tartó is csak egy kis varrógép koptató. Ám, ha részleteiben nézzük a leányzómnak nagyon finom vonásai vannak, finom kis lelke van, finom kis gondolatai. Amikor valaki először társalog vele általában nem találja túl szimpatikusnak éppen az egyszerűsége miatt. Viszont mihelyst esélyt adnak neki, hogy megismerjék milyen kedves, érzékeny és jóravaló valójában éppen ez a hátránya válik az erősségévé. Igen, innentől már nyugodt nagyságról beszélek. A rakoncátlan gyerkőcök akarva-akaratlanul is tesznek és mondanak olyat, amivel megbánthatják a szüleiket. Az én Bogikám azonban még csak csúnyán se néz rám egyetlen pillanatra sem. Olyan, mint egy igazgyöngy. Nemes és egyszerű. Számomra ez csodás!
Boglárkának dobtam össze ezt a kis tornazsákot, mert a másik nem egészen szalonképesen érkezett haza :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése