Hímzett varrókészlet tartó doboz - embroidery sewing box

Hát, ezt is tanulgatom. Még a régi blogom legelején próbálkoztam pufi képkeret készítéssel, de annyira meggyűlt vele a bajom, hogy azt hittem egész életre elmegy tőle a kedvem. Aztán csak jött az ihlet és megcsináltam. Az is lehet, hogy a több tapasztalat volt? Azért még a mértanra kell egy kicsit gyúrnom, mert az alján van egy kis eltérés, ugyanis nem jól forgattam össze a karton háromszögeket a munkában. Már láttam valahol ezt a formát. Sőt, el is mentettem róla egy képet... Naná, hogy nem találom! Eredetileg teljesen lila virágzat került volna rá, de a kép hiányában a kedvenc hímzés mintámat szedtem elő. Ebben is van lila legalább. A belsejében filc pillangók a szárnyukon hordják azokat a nélkülözhetetlen, csodaszerszámokat, a tűket. Csipke tartja a kisollót és az összetartó szalag akár cérnát is tarthat, bár nálam annak külön táska dukál. A doboz alja praktikusan tűpárnaként funkcionál. A szélén a zsinór egy erős sújtás, legközelebb készülök és valami lágyabbat veszek, mert így a tetején nem tudtam kialakítani helyet a körbe futó szalagnak. Azért megoldottam, de nekem így nem az igazi. Minden egyes oldal két-két kartonlapot rejt, amitől az egész meglepően stabil. Azt hittem a kartonos holmik csak rövid időre szólnak. Lehet, hogy tévedtem! A karton háromszögeken egy-egy réteg flíz és a látható anyag virít. Varrógépet egyáltalán nem használtam, így elmondhatom, hogy ez a munka 100 % kézimunka! :D Miután már tudom, látom, hogy mire kell még figyelni, talán legközelebb azt a kis hibát (karton lapok helyes összeforgatása! brrrr) már ki tudom küszöbölni. Vagy mégsem? :) Mindenesetre ilyen hímzett varrókészlet tartó dobozkám sem volt még. Ha teljesen meg lennék elégedve vele, elajándékoznám, de így megmarad nekem! :DDD Nem is tudom, tényleg véletlenül rontottam el? :DDD
Mutatom, látjátok a hibát? :)

Megjegyzések

  1. Nekem is nagyon tetszik, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok, örülök, hogy nektek is tetszik!
    Amanda! A felirat és a fotózás módja sok mindent eltakar... :DDD Egyébként a 2. és a 4. kép árulkodik. Az alja van megcsúszva kissé, sajnos.

    VálaszTörlés
  3. Én sem látok rajta hibát. Nagyon szép.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése