Erdős Hanna II. Karcagi Marcipán kiállítása

Bizony mostanában keveset tartózkodtam a neten. Ami nem is olyan nagy baj. :) Majdnem a számítógépünk is tönkre ment, mára meg megjavult! :D A nagyfiam bütykölt rajta valamit! :D

Nagy élményben volt részem az elmúlt két-három hétben. Részese lehettem Erdős Hanna olimpiai és világbajnok cukrász II. karcagi marcipán kiállítása szervezésének, lebonyolításának. Természetesen minden pillanatát az elmémbe és a gyerkőceim fejecskéjébe véstem! :D
A cukrász világbajnok nő kiállítására 2011. május 10 és május 17 között került sor Karcagon. A látogatók megtekinthették a 2010-es világbajnoki aranyérmes, a 2008-as olimpiai arany- és a 2008-as olimpiai bronzérmes munkáit és más cukorból készült alkotásokat. Például kakaófestményeket cukortálakon, mmm..., halasi csipkéket cukorból, kalocsai terítőt cukorból csak győzze az ember végignézni azt a sok szépséget, amit ez a szerény, kedves és segítőkész cukrász- és tanárnő készített.
A jóból ennyi ám nem volt elég! A kiállítás része volt egy zöldség-gyümölcs faragó mester, Patkó Károly bemutatója is az első és az utolsó napon. Volt olyan, aki háromszor is visszajött, annyira tetszett neki a kiállítás és a zöldség faragásról sem szeretett volna lemaradni. Hála a hétvégi és hét eleji rossz időnek még francia vendégeink is voltak.
A hangulat remek volt, az elejétől a végéig, de szerintem én élveztem legjobban a kiállítást. Igen, igen önző vagyok, de akkor is ... :D Rengeteget tanultam, inspirálódtam, tapasztalatot szereztem, ám a legfontosabb, hogy a gyerekeim ugyanezeket elmondhatják magukról. Jelen pillanatban három is szakács és cukrász szeretne lenni... :D Mondjuk kettő valószínűleg az lesz, de csak valószínűleg.
A kiállítás befejeztével próbálok ráhangolódni a babavarrós fórum májusi babájára, úgyhogy filceztem is egy kicsit. Ugye már nem is meglepő?
Most hétvégén pedig ferdinánd sütő verseny lesz. Gyúrtunk rá egy kicsit... mmm... , de lehet, hogy egy disznó vége az első ferdinánd sütő versenyünk vége is lesz. Sebaj, azért ami finom, az finom.
Nem is beszélek tovább, mutatok képeket!

Középen Erdős Hanna és körben munkái a hely miatt a teljesség igénye nélkül

A varázslatos zöldség faragás, amit még a világbajnokunk is kipróbált. Figyelem, most először! Ezen a képen Patkó Károly faragja a retket! Akarom mondani a virágot. :)

A vendégek és résztvevők meg a hangulat.

Ez pedig már a ráhangolódás a májusi babára és a ferdinánd sütő versenyre. A pici fiam állandó feladata feldarabolni mindenféle margarin kockát a sütikhez.
Idézem: " Anya, én sakács lesek!"

Megjegyzések

Megjegyzés küldése