Filc képességfejlesztő babák

Néhány napja, ahogy reggel felébredtem őrült módjára vetettem rá magam az első ceruzára és papírdarabra, ami az utamba akadt. Később a rajzokat filcre váltottam és ezek a képességfejlesztő babák lettek az éjjeli álmomból:


Közben készítettem egy új blogot is. Elég giccses lett a neve, de csak így fogadta el a blogger és én is a címet. Ide rakom fel azokat a munkáimat, amik még gazdára várnak. Azt tapasztalom ugyanis, hogy a vevőimnek nagyon vissza kell lépegetniük a blogomban ahhoz, hogy megtalálják, amit keresnek a sok zagyvaság között. :)
Az új "boltocskámat" Berry Fairy Garden néven, ebben a kislányom is besegített..., itt találjátok meg! Még erősen szerkesztés alatt áll, de a képességfejlesztő babákat részletesebben is megnézhetitek rajta!

Megjegyzések

  1. Köszönjük az észrevételt! Én is vagyok a következő neked! Elég a blog! Isten áldjon meg! Fordítás: Google

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, gratulálok és egyben szeretnék átadni neked egy díjat. Kérlek látogass el: http://zelmita.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése