Kis filc tarisznyák - Small felt bags

Egyetlen nappal kellett volna hamarabb megmutatnom az idei filc ballagási tarisznya mintáimat a sulinkban, de munkahelyi elfoglaltságok miatt nem lettem vele kész időben. Idén teljesen saját mintát hoztam pedig... Bosszantó viszont, hogy a nem kérjük mégsem válaszra másfél hónapot vártam, addig nem vittem sehová a mintákat. Most meg már ne is induljak ballagási tarisznyával ajánlatokat tenni. Van egy kedves barátnőm, aki erre szokta mondani, hogy ha kapunk egy citromot, csináljunk belőle limonádét. Csináltam és fincsi lett. Kis tarisznyákat készítettem, melyet bármilyen alkalomra fel lehet használni, ha az ember mondjuk pénzt, bankkártyát, kis ékszereket stb. szeretne ajándékba adni.
A magyaros motívumokat szántam eredetileg a ballagási tarisznyákra, melyek méreteiben nagyobbak lehettek volna. Ezek a kis tarisznyák kb. 10x8-9 cm-esek. Ami még fontos, hogy bármilyen díszítést elviselnek. Nem is értem, hogyhogy nem panaszkodnak? Azt csinál velük az ember amit csak akar... :D :D :D

Megjegyzések