Frissítettem ...

Frissítettem google + -ra és mi történt? Elvették tőlem a Berry nevet!  Egyik szemem sír, a másik meg nevet, mert éppen azon gondolkodtam, hogy ideje lenne nevén nevezni a gyereket és nem egy kreált névvel blogolni. Az eltelt pár év alatt megmutatkozott, hogy én is beleférek ebbe a világba és nem kell szégyenlenem azt, amit csinálok! Pedig az elején kaptam ám hideget-meleget!  Egy barátnőmmel együtt kézműves boltot szerettünk volna nyitni, de ez a terv szertefoszlott. Kaptam tőle egy üzenetet, hogy írj blogot! Persze, blogot! Haggyá' má' Eltelt egy kis idő és belevágtam. Először is vettem 10 cm piros és 10 cm  fehér filcet, 3 féle kása gyöngyöt, kevés csipkét és szalagot. Jöhettek a fotók akkor még a legegyszerűbb mobil telefonon! :)  Az első blogom az Ajándékok készítése, az egyéniség varázsa címet viselte. Azért volt ilyen hosszú a neve, mert akkoriban kezdtem egy ingyenes online tanfolyamot a témával kapcsolatban és ezt ajánlották benne. Bejött, szerették a blogomat. Ám szerettem volna valamit, amire ha rákeresnek akkor hamar megtalál a google és az olvasók is,  egyben pedig tanulnok valami újat és bátoríthatok másokat is, hogy ők is ezt tegyék. Ekkor vettem az első adag szalagjaimat és szalaghímző tűmet, majd nyitottam még egy blogot, ami a Szalaghímzés ajándékba nevet viselte. Ezt is szerették. Aztán kerestem egy képtárat, de bevallom, elhagytam. Ez volt az e-oldalas szín-folt. Felkaptam a vizet, hogy nem adhatom meg az e-mail címemet! Pedig ekkoriban váltottam ki az adószámomat és fontos lett volna. Rátaláltam a Picasara, na ezt nagyon szeretem!!!! Telt az idő és valami újra vágytam. Elég volt a kütyükből, többet akartam. Így született meg ez a blog. "Sajnos" a filc anyag rabságába estem és az eredeti célom, hogy egyszer foltvarró leszek kissé messzebb került mint gondoltam. Azért sokkal jobb barátságban vagyok a varrógéppel és készítettem is pár "foltvarrós" holmit. Közben hozzám nőtt a név, hogy Berry... Igen én voltam Berry. Még márkanevet is találtam ki magamnak Berry Design, de rájöttem, hogy foglalt és nem akartam bajba kerülni, így lett belőle Berry's Design. Hát most mit írjak oda? Időszerű volt egyébként a frissítés, mert a közvetlen környékemen élők elég jól megismertek és nem mondhattam nekik, hogy: Szia, Berry vagyok! Kivéve Cicvareknek, mert vele így ismerkedtem össze személyesen! Szóval maradtam Ibolya. Nem ám Bernáthné, hanem Ibolya. Örülök, hogy végre nem egy állnév mögé kell bújnom, de szomorú vagyok, mert nagyon sokat jelentett nekem ez a név, hogy Berry! Tudjátok, hogy született meg? A páromat Berinek becézték régebben, hiszen Bernáth a családneve. A kézműves bolt és alkotóműhely pedig foglalkozott volna gyöngyökkel is. Engem érdekel a sütés-főzés, most is a bécsi kakaós kuglóf jár a gondolatomban. Vettem egy angol szótárt, mert evezzünk nemzetközi vizekre is és szikraként pattant ki a név : Berry. Valódi név, lehet bogyó a sütikhez, a gyöngyökhöz, tartalmazta a nevem egy formáját és még tetszett is. Itt az ideje viszont, hogy megváljak tőle!
Azért ha netán Berry néven szólítatok mosolyogni fog a lelkem, de az új nevem Ibolya Sipos, akarom mondani Sipos Ibolya. Ami nem is annyira új, hiszen ez a lánykori! :DDDD
További szép estét nektek!
Ibolya

Megjegyzések

  1. :-) Keveset hallani mostanában Rólad! Legalábbis itt a blogon. Nagyon szeretem a filc munkáidat. Nem is tagadom, hogy a Nálad látott szépségek hatására nyúltam én is a filchez. Nagyon megszerettem az anyagot! Igaz nálam maradt inkább a varrás, de a foltok és a filc szerintem nagyon szeretik egymást! :-)
    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Igazad van! Tényleg keveset jártam erre a nyáron! Cserébe sokkal több időt töltöttem a gyerekekkel úgy szabadon, mert az iskolai időszak az azért mégiscsak más! Örülök, ha hiányoztam! Puszi Nektek is! Kitartás a srácoknak, már csak 9 és fél hónap a suli! XD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése