Fesztivál, könyvajánló és ajándék :)

Most fordított sorrendben kezdem. Nagyon kedves ajándékot kaptam Szerától ! Saját készítésű kézműves szappanjaival lepett meg. Kaptam egy kávés, egy levendulás és egy téli fűszeres-narancsos változatot. Én még csak gyönyörködni mertem benne, amikor megérkezett a kisfiam (20 éves)  a kollégiumból és döbbenetemre rávetette magát! " Anyu, adjál belőle nekem is, a koliban is használjuk, a haverom nagymamája adta és olyan tiszta lesz tőle a bőrünk, hogy csak ezzel mosakodnánk ezentúl! " Ennyi komment elég is, azt hiszem egy ilyen vélemény magáért beszél! Elárulom, hogy életemben először én is kipróbáltam ezt a féle szappant és teljes mértékben egyezik a véleményem az előttem szólóval!
Le is fotóztam, még amikor csak gyönyörködtem benne, most már a rajongója vagyok! Egyébként nem csak a szappanokat köszönöm Szera, hanem a kedves támogatásodat, amit most már mondhatom, hogy évek óta nyújtasz nekem!


Egy meghívót is szeretnék megosztani veletek! Az I. Karcagi Mézeskalács Fesztiválét! Nagy részem volt a szervezésben, ezért olyan mintha az én csemetém lenne! :) Hétfőn 11-kor megnyitó!


I. Karcagi Mézeskalács Fesztivál
Ilyen még nem volt Karcagon, a finom édességek ezúttal, mint kiállítási tárgyak fognak szerepelni.

A Nagycsaládosok Karcagi Egyesülete, a Karcag Városi Cigány Nemzetiségi Önkormányzat és a Kádas György Szakiskola Karcagi Tagintézményének mézeskalácsos tanulói tisztelettel meghívják Önt és kedves családját az I. Karcagi Mézeskalács Fesztiválra, mely a Kádas György Szakiskola Karcagi Tagintézményében kerül megrendezésre 2012. december 3-tól december 7-ig. A fesztivál megnyitója december 3-án, hétfőn 11 órakor lesz.
A fesztivál ideje alatt megtekinthető egy mézeskalács kiállítás a Kádas György Szakiskola tanulóinak és oktatójának munkáiból, egy hagyományos és egy „modern” kézműves kiállítás a Kádas György Szakiskola tanulóinak munkáiból és karcagi alkotók (Balogh Lajos, Nagyné Marika, Madar Marianna, Bernáth Imréné) munkáiból. Kiállításra kerülnek Némethné Edit mesés mackói is.
A belépés díjtalan! A kiállítások naponta 10.00 órától – 15.00 óráig tekinthetők meg.  További információ a következő telefonszámon kapható: Bernáth Imréné, 06(30)361-4576

Az I. Karcagi Mézeskalács Fesztivál hivatalos plakátját Németh Judit a  Györffy István Általános Tagiskola 7.b osztályos tanulója készítette, de nagyon szép alkotásokat  küldött be rajzpályázatunkra Csizmadia Csilla 5. osztályos tanuló, a Karcagi Nagykun Református Általános Iskola tanulója, a 9 éves Emődi Réka, aki az Erkel Ferenc Művészeti Iskola diákja, Kovács Ágnes 7.c osztályos tanuló, a Györffy István Általános Tagiskola tanulója és egy alkotó csoport: Lazányi Bernadett, Kovács Kíra, Kréz Gabriella 5.a osztályos tanulók a Györffy István Általános Tagiskola tanulói.
Köszönjük, hogy támogatnak bennünket: Kádas György Szakiskola pedagógusai, diákjai, a plakátkészítő rajzpályázatra alkotó gyermekek és a felkészítő pedagógusok, szülők, Karcagi „Erőforrás” Kft, Karcagi Hírmondó, Karcagi Szuperinfó, Tószegi Judit, Varga István CNÖ és NAKE elnök, Németh Zoltánné Edit, Madar Marianna, Bernáth Imréné, a karcagi Kuthen úti kisovisok, Fórizs Judit, Simon Imréné, Tassi Ibolya.




Végül egy könyvet szeretnék ajánlani a figyelmetekbe. Tószegi Judit frissen, ropogósan megjelent könyvét Mézeskalács figurák címmel. A szerző aláírt példányokkal támogatta a fesztiválunkat, melyet itt is szeretnék megköszönni neki!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése