Csillogó bonbon virágjaim kétféle kivitelben csillogó dekorgumiból

Ilyen az, ha egy anya gyermekei, akikért rajongott egész életében és adott a véleményükre felnőnek. Akkor is elmondják, ha már nem kérdezem, de bizony sokszor van belőle mit tanulni, de legalábbis inspiráló hatással vannak rám.
A felvetés az volt, hogy : "Tudod anya, azon gondolkodtam, hogy mi marad a vevődnek, ha megeszi a bonbont a csokorból...."
Van benne valami mondom. És mi marad nekem, ha bemegyek a boltba, veszek egy csomag zöldborsót és megfőzöm főzeléknek? :) Azért itt volt a kihívás, nem mondhattam nemet!
A csillogó szirmokat bemutató videómon a bonbonra ráépítettem a csillámos dekorgumi virágszirmokat, míg a másodiknál már készítette, egy takaros kis kupicát - mennyire szeretem ezt a szót, kupica - és arra építettem rá a bonbon virágom szirmait. Mindkét videó rövid , nézzétek meg őket! Ha tetszik tudjátok, tessék lájkolni, osztani, feliratkozni a youtube csatornámra!

Tehát az első esetben még nem kivehető a bonbon a virágból. Le kell hámozni, akárcsak a csomagolást.


A második videó már arról szól, hogy akár bal kézzel hogy szabadítom ki a bonbon ta dekorgumi virágból egy pár másodperc alatt.

lájk, feliratkozás, megosztás, köszönöm!

Megjegyzések