Ferrero Rocher bonbon táskám kékben

Még mindig a ballagás jár az eszemben. Ez természetes, hiszen ennek van szezonja. Középiskolai, óvódai, általános iskolai. A szezonnak meg még nincs vége. Ezért úgy gondoltam, hogy kipróbálok egy új formát, ami nagyon elnyerte a tetszésemet. Tanultam egy új fajta bonbon virág készítési technikát is krepp papírból, egyúttal azt is leteszteltem, hogyan mutat?
Még nem írtam róla, de időközben a filc anyagok mellett, a dekorgumi nagy szerelmese lettem. Különösen rabul ejtik a szívemet a csillogó dekorgumik. Nem tudom, mi ez a vonzalom, de úgy látszik szűnni nem akaró dologról van szó.
Most tehát Ferrero Rochert vettem egy jó nagy dobozzal és abból igyekszem ezt-azt alkotni. Ez az első, amit készítettem belőle. Most nem fotót mutatok, hanem egyből egy rövid kis videót. 6 szem Ferrero Rochert bujtattam krepp papír köntösbe és takaros kis csokorlazító művirágokkal kombináltam. Az alap ezúttal nem szív, hanem egy csili-vili, dekorgumi kistáska. Vagy valami, ami úgy néz ki, mint egy kistáska. Mutatom! Lájkoljátok, osszátok, iratkozzatok fel a csatornámra!

Megjegyzések