Pénzcsokrok ballagásra 1

Már a középiskolás ballagási szezon ihlette az alábbi pénzcsokrokat. Ez az első egészen egyszerúen készült, tudni akartam mit bír a művirágcsokor, de nem terheltem még túl. Így aztán szimplán a rózsafejek köré építettem a pénzvirágokat, amelyeket előtte méretre készített celofánzacsikba zártam. Ezt a csokrot házhoz vittem, így még nem volt a biztonság a legfontosabb célok között. Büszke vagyok rá, hogy a csokor még most is épségben áll a megajándékozottam szobájában! 
Két videót hozok ehhez a csokorhoz, egyiken láthatjátok, hogyan néz ki készen, a másik egy kis útmutató hogyan készítettem el életem első pénzcsokrát. Majd egy újabb fajta csokorról írok utána, ne siessetek sehová! 






És itt van a megígért másik pénzcsokor, ami a Raffaello bonbonokon kívül a szárára tekerve, celofánzacskóba bújtatva tartalmazza az ajándékba szánt összeget. A tulipánokat dekorgumiból készítettem levelestől együtt. Itt már fontos volt a biztonság, amit sok-sok különböző ragasztóval oldottam meg, illetve fontos kitétel volt, hogy a ballagó diák ne lássa egyből meg, hogy nem csak édességet rejtenek a dekorgumi tulipánok, hanem bankjegyeket is. :)
Itt is van videó, kattintsatok, lájkoljatok!





Megjegyzések