Pénzcsokrok ballagásra 2

Hosszabbra nyúlt a ballagós szezon, mint gondoltam. Ennek ugye örül az ember, ha vállalkozó, de én csak másodállásban vállalkozom. Főállásban felcsaptam nevelőszülőnek. Felelősségteljes, feszült, de gyakorlatilag életmentő munka. Azonban mellette tulajdonképpen csak éjjel tudom elkészíteni az alkotásokat. Meg is tanultam, hogy két hajnali műszak után 1, de inkább 2 alvós éjjelre van szükségem. Azonban feltölt ez a munka, a hivatásom pedig értéket teremt. Mert az élet érték!

Lássuk is az újabb esték alkotta pénzcsokrokat! 
Az elsőt egy videóval indítanám. A lányka, aki a középiskolai ballagására kapta, a vártnál jobban örült neki! Naná, pénz, csoki. Mégiscsak szebb, stílusosabb, mint borítékban odadugni a zsugát! :D 




Ezt a második pénzcsokrot is hirtelen csak videón találom, de így legalább mindent láttok! A pénz a képen celofánba bújtatott forint, de élőben már szép kék svájci frank díszelgett benne! :D 
A csokrot én csak fagyitölcséres csokornak hívom, mert tényleg úgy néz ki, mint egy mézes tölcsér. Karton alapra dekorgumit ragasztottam, dekoráltam, benne hungarocell körre épített dekorgumi virágok körítették a pénzmagot. Időközben kialakult a saját bonbon csokor stílusom, és tessék csak, ez az! Nem ez az első, hisz itt a pénzcsokrok szerepelnek, de ez Berry's Design! Lessétek meg a videót róla, jövök más összeállításúval is később. 
Ne felejtsétek el a kattintást és a lájkolást a youtubon! Köszönöm!


Megjegyzések